دوره برنامه ریزی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
در این دوره آموزشی به سادگی به شما آموزش میدهیم که چگونه خودتان بتوانید بدون صرف هزینه زیاد برای کسب و کار خود برنامه ریزی استراتژیک تهیه کنید.
اطلاعات تکمیلی وبینار آموزشی
نام دوره:دوره برنامه ریزی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
هزینه:هزینه شرکت در دوره آموزشی 150 هزارتومان
زمان:28 اردیبهشتماه 1400 از ساعت 17 تا 18.30
چرا باید در این دوره شرکت کنید؟
تیم مازارول (Tim Mazzarol) یکی از این نویسندگان است که در سالهای اخیر، کتابها و مقالات جالبی در مورد مدیریت کسب و کارهای کوچک به رشته تحریر در آورده است.
مازارول در کتاب مدیریت کسب و کارهای کوچک (Small Business Management) اعتقاد دارد که برخی اجزای برنامهریزی استراتژیک، برای کسب و کارهای کوچک هم مصداق دارد. او به طور خاص، به المانهای جهتدهی استراتژیک اشاره میکند. یعنی:
چشم انداز کسب و کار
مأموریت کسب و کار
ارزشهای کسب و کار
پس میتوان گفت از نگاه مازارول، حتی اگر شما کسب و کاری یک نفره هم داشته باشید و به صورت فریلنسر کار کنید، باز هم ضروری است چشمانداز مشخصی برای خود تعریف کنید و مأموریت خود را بدانید و ارزشهای خود را بشناسید.
سرفصلهای آموزشی
مدیریت استراتژیک، برنامهریزی استراتژیک !!؟
استراتژی چیست و چه کمکی میکند؟
تدوین برنامه استراتژیک از برنامه تا عمل شامل:
تدوین ارزش – کار عملی + تپلیت
تدوین چشم و انداز و ماموریت واقعی و نه موهومی – کار عملی + تپلیت
شناسایی اهداف و اولویت بندی هدف گذاری – کار عملی + تپلیت
تحلیل محیطی – کار عملی + تپلیت
شناسایی و انتخاب بهترین استراتژی– کار عملی + تپلیت
نقشه راه کسب و کارهای کوچک
در الگوریتم سیستمسازی، گام اول برنامهریزی است. با شرکت در این وبینار، این گام را محکم بردارید.
علاوه بر این برنامهریزی استراتژیک اولین گام در راه اندازی کسبوکار باید باشد! بدون برنامه چطور انتظار موفقیت را دارید؟!