نگاه تحلیل کسب و کار در سیستم سازی
نگاه تحلیل کسب و کار در سیستم سازی یکی از مهم ترین نگاه ها و پیش نیازهای سیستم سازی، داشتن نگاه تحلیل کسب و کار است. بر اساس گزارش موسسه بینالمللی مدیریت پروژه نداشتن نگاه صحیح تحلیل کسب و کار (عدم استخراج و شناسایی صحیح نیازمندیها)، به عنوان دومین علت شکست پروژهها
بهترین ابزار ارزیابی عملکرد کارکنان و کسب و کار: داشبورد مدیریتی(هوش تجاری)
ابزار قدرتمند و بصری که نقش محوری در سیستمسازی کسبوکار دارد. این ابزار با ارائه یک نمای کلی و به روز از عملکرد کسبوکار، به مدیران کمک میکنند تا تصمیمات آگاهانهتر و سریعتری اتخاذ کنند و در نهایت به بهبود بهرهوری و کارایی سازمان منجر شوند.
مهم ترین ابزار سیستم سازی فروش: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
مطالعات انجام شده نشان می دهد که شرکت هایی که از نرم افزار CRM استفاده می کنند، شاهد افزایش ۱۴ درصدی در بهره وری فروش بوده اند.
به مشتری و ایجاد روابط قوی تر، مستقیماً به حفظ مشتری کمک می کند. رشد ۵ درصدی وفاداری مشتریان می تواند تا ۹۵ درصد افزایش سود را دربرداشته باشد.
نقش فرایند کاوی در سیستم سازی
فرآیند کاوی چیست؟ در این مقاله می خواهیم یک نرم افزار فوق العاده مفید که می تواند در حوزه نرم افزارهای سیستم سازی به شمار رفته و به مدیران و کسب و کارها کمک شایانی نماید، معرفی نماییم. فرآیند کاوی را به عنوان کارآگاهی برای فرآیندهای کسب و کار در
معرفی یک کتاب مهم سیستم سازی کسب و کار (بخش آخر)
در بخش سوم و آخر معرفی این کتاب کاربردی سیستم سازی خلاصه مطالب فصلهای نه تا چهاردهم رابررسی میکنیم که مباحث تکنولوژی، تامین مالی، مدیریت مالی، فرانچایزینگ، مدیریت بحران و ارزش گذاری را در هر فصل پوشش میدهد. فصل ۹: تکنولوژی در کسب و کارهای کوچک و متوسط نقش فناوری
نقش شاخص های کلیدی عملکرد(KPI) در سیستم سازی کسب و کار
اهمیت و ضرورت شاخص های کلیدی عملکرد در سیستم سازی همانطور که میدانیم یکی از مهمترین ارکان سیستمهای مدیریتی، سنجش و ارزیابی عملکرد سیستم و کسب و کار است. بدان معنی که پس از انجام کار دستاوردهای ایجاد شده را ارزیابی نماییم تا ببینیم چه مقدار در دستیابی به نتایج