معرفی یک مدیر کسب و کار و انواع آن
اگر مهارتهای رهبری کردن در شما قوی است و دوست دارید هر روز از نزدیک با مردم کار کنید، بهتر است نقش یک مدیر کسب و کار را برای خود در نظر داشته باشید. این متخصصان بر بهره وری کارکنان نظارت می کنند و استراتژی ها و اهداف نوآورانه ای
گام هفتم سیستم سازی: تحلیل و بهبود فرایندهای موجود
بر اساس الگوریتم سیستم سازی، گام بعد از فرایندنویسی و مدلسازی فرایندهای موجود، تحلیل و بهبود فرایندها است. این گام جزء مهم ترین گام های سیستم سازی به شمار میرود زیرا در این مرحله است که اشتباهات فرایندهای کسب و کار اصلاح شده و بهبودها اتفاق خواهد افتاد. در این
مدیریت کسب و کار چیست؟
آیا به فکر شروع یک کسب و کار جدید هستید؟ بسیار عالی! در این مطلب برای کمک به شما، همه چیز را در مورد مدیریت و نحوه تبدیل شدن به یک مدیر حرفه ای توضیح خواهیم داد. بنابراین نخست خواهیم گفت که مدیریت کسب و کار چیست! مدیریت کسب
یک ابزار مهم و مکمل در فرایند نویسی
همانطورکه در مطلب “ مزایا و کاربرد فرایند نویسی در سیستم سازی“ اشاره شد، باید در فرایندنویسی هم نسبت به ترسیم مدل های فرایندی اقدام نموده و هم فرمت خاصی به اسم شناسنامه فرایند تکمیل کرد. در این مطلب در نظر داریم کمی در خصوص این فرمت مهم که همان
100 مثال کوتاه از قانون 80/20 پارتو با 35 بینش کلیدی
قانون قانون 80/20 بیان می کند که تعداد اندکی از علل، ورودی ها یا تلاش ها معمولاً منجر به اکثریت نتایج، خروجی ها یا پاداش ها می شوند. تقسیم 80/20 در هر موقعیتی ساده و سریع نیست. این قانون یک نظریه علمی مبتنی بر داده های تجربی است. درصد واقعی
مزایا و کاربرد فرایند نویسی در سیستم سازی
همانطورکه در مطلب مربوط به الگوریتم سیستم سازی اشاره شده، یکی از گام های مهم در سیستم سازی شناسایی و استخراج فرایندهای وضع موجود هر سیستم است. این گام یعنی مدلسازی فرایندهای وضعیت موجود یا به عبارت دیگر فرایند نویسی، علاوه بر اینکه یکی از گام های مهم در سیستم